Alla inlägg under januari 2008

Av Shira - 21 januari 2008 01:01

Haha, vad jag börjar gilla det här programmet. De borde inleda med "Välkommna till Singing Bee, Sveriges pinsammaste program!" Jag skäms bara av att sitta och titta på dem men samtidigt så garvar man arslet av sig för att det är någon deltagare som är helt tokig. Ni kanske minns förra gången, då var det Lotta, hon påminde mig om någon tokig häxa i någon saga. I kvällens program var det Peter! :D Haha, han var 19 år tror jag, väldigt arisk och såg ut som en vuxen version av Emil i Lönnebärga. Helt crazy! Jag diggar Peter!

Av Shira - 20 januari 2008 18:41

Har börjat lyssna på Superchick. Ett relativt okänt band, har aldrig hört någon prata om dem iaf. Jag tycker att både sång och musik påminner väldigt mycket om Avril Lavigne faktiskt. De är ganska bra iaf, lite typisk U.S.A punk/pop känsla.

Av Shira - 20 januari 2008 18:27

Efter att Kron-fisken dog har jag blivit mer angelägen om mina fiskars välmående. Jag har börjat tycka att det här blir roligare och roligare. Jag har börjat tänka på att skaffa ett större akvarium till mina små firrar och när jag var på jakt efter ett på blocket så snublade jag över en annons om två små söta Reeves kärrsköldpaddor som behöver ett nytt hem och nu vill jag ha dem! Jag vill ta hand om de små liven. :) Om jag skaffar sköldisarna kan jag gott nöja mig med att ha dem och de fiskarna jag har nu utan att skaffa ett större akvarium och fler fiskar.


Vad tycker ni, läsare, ska jag köpa dem?

Av Shira - 17 januari 2008 21:31

Gästbloggare: Sheila


Tjena smeket;)

sitter hos dig jag och trycker i soffan,

och är sugen på öl, de e inte så att du har nån?? ;P

haha..! nu e de reklam rätt värdelöst, eller hur?

men snart blire ju dit favorit program så då lä man ju inte kunna

prata med dig så jag skriver i ställe.. haha pööössss påre söting<3

Av Shira - 16 januari 2008 15:10

R.I.P Kron :(


Imorse var han död. Kron var död i akvariumet. Han bara låg där på botten.

Jag städade akvariumet igår, jag måste ha gjort något fel! :'(

Kommer sakna dig Kron-fisken, du är den första fisk med personlighet som jag mött. Förlåt om det var mitt fel att du dog. Jag lovar att jag ska ta hand om dina kompisar som är kvar i akvariumet bättre. Och jag tyckte aldrig att du var en ful fisk även om alla mina kompisar sa det. Du var finast.


Sakna Kron-fisken :(

Av Shira - 16 januari 2008 11:18

För att göra en lång historia kort så skaffade jag tillbaka både min hotmail och bilddagbok efter hacker attacken och allt var väl och ve men nu kan jag inte logga in på bilddagboken och när jag jag skriver i "glömt lösenordet" så står det att användaren inte existerar!


NÄR SKA DET SLUTA?


Kan någon logga in på BDB och kolla om jag har kvar min användare. Heter Lijaloo där. Lämna en komment om den är kvar eller borta, tack. :/


Är det ingen som vill rösta i min omröstning förresten? :(

Av Shira - 15 januari 2008 08:57

Var det någon som tittade på Singing Bee i söndags?

Haha, det programet rockar ju! xD

Ni vet Lotta, hon hade kort mörkt hår och en lila tunika, hon var fan tokbäst! Haha! Love till Lotta! :D

Det enda jag störde mig på var dem där konstiga reglerna dem hade. :S


Ska fortsätta titta på det för att det var så jäkla kul. x)

Av Shira - 15 januari 2008 08:55

Nu är jag på skolan iaf och tråkar. Ser ingen mening med att börja med något för jag ska träffa kuratorn om ca 10 min.

Det känns som om idag är en riktigt bra dag faktiskt! Allting går så bra nu :)

Ikväll blir det filmmaking med Linnea då.

Listade ut själv att man kunde ta embed-koder från lunar för ingen av er som läser ville ju hjälpa mig med det. xD

Ja, iaf så kanske ni får se videon när den är klar om ni är riktigt snälla. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards