Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Shira - 15 januari 2008 08:57

Var det någon som tittade på Singing Bee i söndags?

Haha, det programet rockar ju! xD

Ni vet Lotta, hon hade kort mörkt hår och en lila tunika, hon var fan tokbäst! Haha! Love till Lotta! :D

Det enda jag störde mig på var dem där konstiga reglerna dem hade. :S


Ska fortsätta titta på det för att det var så jäkla kul. x)

Av Shira - 15 januari 2008 08:55

Nu är jag på skolan iaf och tråkar. Ser ingen mening med att börja med något för jag ska träffa kuratorn om ca 10 min.

Det känns som om idag är en riktigt bra dag faktiskt! Allting går så bra nu :)

Ikväll blir det filmmaking med Linnea då.

Listade ut själv att man kunde ta embed-koder från lunar för ingen av er som läser ville ju hjälpa mig med det. xD

Ja, iaf så kanske ni får se videon när den är klar om ni är riktigt snälla. ;)

Av Shira - 15 januari 2008 07:50

Nyvaken. Jag tror jag håller på och dör för jag är så trött... Bussen går om 25 min och jag har ingen ork att varken börja sminka mig eller borsta tänderna, är så jäcla trött. Enda anledningen till att jag vill till skolan idag är väl då att jag ska träffa kuratorn idag. Han är duktig, säger mycket smarta saker. Fast han pratar så fort så oftast hinner jag inte med att fatta vad han menar...


Jaja, god morgon på er alla bloggers där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards