Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Shira - 30 januari 2008 11:06

Jag missade Jons radiopratande ändå idag (se tidigare inlägg)

Det var synd men det går att lysna på internet som tur är. :)

Av Shira - 30 januari 2008 11:03

Lite bäst jag är idag då! ^_^

Har hunnit med 2 st prov idag på SO:n, judendomen och islam. :)

Duktig, duktig jag! Sen sista halvtimmen ville jag bara ta det lugnt så jag bad om ett korsord.


Jag vill hitta på något ikväll, vill någon vara med mig? :)

Funderar på att ringa någe folk och titta på film. Det skulle vara så mys.

Av Shira - 30 januari 2008 08:24

Uoh, woah.


Ont som fan i magen idag men ska INTE åka hem från skolan bara för det för jag och kuratorn har kommit överrens om att om jag är på skolan 100% i en vecka så ska han hjälpa mig att fixa så att jag kan få en hemstudiedag i veckan. Skulle vara så jävla skönt!


I övrigt så kom jag precis på att jag håller på att missa Jons radiopratande idag, som tur är så är klockan inte halv nio riktigt ännu. :) Det enda dåliga är att dem pratar precis när skolan börjar så jag brukar oftast bara måste lyssna halvhjärtat. :(

Ovido - Quiz & Flashcards