Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Shira - 22 januari 2008 08:10

Klockan är bara strax över åtta och jag har redan haft 20 besökare!?


Nu tycker jag faktiskt att ni får ta och berätta vilka ni är, läsare där ute!

Känner jag dig?

Av Shira - 22 januari 2008 05:11

Jag har länge velat börja skriva dikter igen men det tar som emot. Förut var jag bra på det, eller nej, jag var iallafall nöjd med det som jag fick fram men nu får jag bara inte ut något. Jag tror det har med känslor att göra. Många skriver ju dikter som beskriver det dem känner men jag vill liksom inte att någon ska läsa om alla de kännslor jag har så nedgrävna och dolda i mitt sinne. Och för övrigt så skrev jag bara bra dikter när jag var nere i min deppression och nu är jag för det mesta glad. Kanske lite uttråkad from time to time men ändå lycklig på något plan. Man kan ju som inte skriva om sorg om man inte upplever den och man kan inte skriva om eufori om man inte upplever den heller. Och hur roligt skulle det vara att läsa en dikt om hur neutralt och välbalanserat mitt liv är? Pffft... Je blir så lej.


Love till alla som behöver det iaf! <3

Ovido - Quiz & Flashcards