Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Shira - 24 januari 2008 11:36

Lunch nu. Tuggumina blev jag av med iallafall, min lärare fick dem.


Känns som om det kommer bli en seg dag.


Jag har inget att skriva om...

Av Shira - 24 januari 2008 08:14

Är på skolan nu då. Igår fixade mamma så att större delen av lägenheten har fått ström avbrott och självklart så ska alla lampor dö inne på mitt rum bara för att jag är mörkrädd! O_o

Tur för mig att Jon kom till mig igår, då får han slåss mot alla monster! ^_^

Vaktmästaren ska komma idag och fixa ljuset, hoppas bara att han inte skrämmer skitern ur Jon när han kommer för Jon vet inte om att han ska komma.  


Imorse när jag tittade till fiskarna så var alla nere på botten bara. Dem var inte döda utan bara stod still på botten. Tillochmed Kenny stod still, han brukar ju alltid vara på G... Hoppas inte att det är något fel i akvariumet nu så att alla fiskar är döda när jag kommer hem. :(


I övrigt så är jag lika trött som en koala ser ut. Sitter här med mitt morgon kaffe men kan inte förmå mig att dricka något ännu då jag fortfarande har smaken av tandkräm i munnen. Blä... Plus att jag köpte världens äckligaste tuggumin igår, ska ge bort dem till någon här på skolan som vill ha dem.


Se ya fuckers!



Ovido - Quiz & Flashcards