Alla inlägg under november 2008

Av Shira - 13 november 2008 23:55

På förfrågan måste jag meddela att alla urmedlemmar i fisk familjen är döda förutom Cartman och Kyle och Jon. Den jag saknar allra mest är Kenny <3 :( Upptäckte även idag att en gurami har mystiskt försvunnit, vilket är lite synd.


Men jag har projekt på gång! Jag funderar på att skänka bort mina firrar och göra om akvariumet till ett terrarium då min kära moder har gått med på att jag faktiskt kan få skaffa en ödla! (är doch tusen gånger mer sugen på en orm)

Jag kanska skaffar mig en leopardgecko då dessa verkar vara bra nybörjar ödlor. :) Någon som har åsikter på detta? En liten Mr. Hedlund kanske? ;)

Av Shira - 9 november 2008 13:18

Igår vart det som sagt bio med pojkarna, efter det for vi och lämnade av tobbe och for till anton och bastade. massa mys :) mina pojkar är så roliga <3

Av Shira - 8 november 2008 18:54

Den här helgen har varit rätt lame.

Ska iaf på bio ikväll med willy, dennis och tobbe och se nya bond filmen så det blir faktiskt en nykter lördag på.... några månader.


Och jag saknar Jons konstiga humor också. Ska du hem över jul? Om du ska det vill jag gärna träffas om du har tid.


Och vissa förstår jag mig bara inte på. Du förvirrar mig som fan ditt fuck, kan du inte bara dra?



Av Shira - 6 november 2008 12:29

Sitter på skolan nu och väntar på att lektionen ska börja igen. Idag har vi inriktings dag så det blir teater heeela dagen. Ganska segt. Vi har iaf gått igenom manus till pjäsen som vi ska göra litegrann.


Och nu ska jag tvinga med mig Erica ut och röka snart igen :)


Fedth Dryght

Ovido - Quiz & Flashcards