Alla inlägg under augusti 2007

Av Shira - 26 augusti 2007 16:53

Allting är så jävla konstigt och fel nu. Skönt att skolan börjar igen så man har någonting annat att fokusera på. Jag orkar inte med detta längre.

Av Shira - 22 augusti 2007 21:11

Jag bakade en paj idag. Jo det är sant! Alldelles själv också! Fan vad jag känner mig bra nu. x) Är hemma hos Sheilich med henne, Camilla och Jon. Och snart fyller jag år :) Första sept. :) Då blir det maggis.


Ciao

Av Shira - 13 augusti 2007 08:06

Varför käns allting så töntigt ibland? Som om hela världen bara är ett stort skämt och att någon högra makt sitter och garvar arslet av sig någonstans. Jag vill skriva, det vill jag, men det tar liksom stopp. Jag får en bra ideé och skriver ett halvt A4 sen är det som om jag kör fast. Som att gå rakt in i en vägg av slem som inte riktigt håller en tillbaka men som ändå inte släpper fram en dit man vill. Och det är inte bara skrivandet som kör fast. Hela.. allt kör fast. Man fastnar i ett liv som väl är rätt okej men det ger inte så mycket. Det är som att vara en biroll i en riktigt tråkig bok. Så märkvärdig känner man sig... Sen ligger man vaken på nätterna och grubblar, det blir som "Jaha? Är det här allt?" Inga äventyr, ingen inspiration, ingen lust till något egentligen... Sen tröstar man sig på helgen med en släng av hembränt, man glömmer bort hur tråkigt allting är och står och skämmer ut sig för folk man inte känner. Man undrar liksom varför man egentligen bryr sig, det riktiga livet börjar nog snart, men sen så plågar man sig igenom ännu en lång och dötråkig vecka - utan förändring. Livet kommer aldrig att komma och man har ingen aning om vad man ska göra åt det.

Av Shira - 2 augusti 2007 13:19

Bilar, dricka, härlig stämning, kan det bli så mycket bättre? Rättvik var as kul. Lite shopping i stånden och sånt på dagarna och sedan på kvällarna blev det dricka och burning vid rondellen. Så jävla kul! Den sidan av vägen som vi stod på var ju helt klart livligast. Haha :P Vi fick ju tom skrika "Andra sidan, är ni klara?!" Och då svarade ju de såklart "Jajamensan, fattas bara!" Hel skön stämning alltså! Jag blev inte särskilt full någon av kvällarna men det var jävligt kul och trevligt ända tills kylan trängde sig på ;)


Jon <3

Ovido - Quiz & Flashcards