Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Shira - 14 januari 2008 22:27

Jag ska iaf försöka börja med veckans video nu. Får se hur ofta jag kommer ihåg det. Ni får stå ut med mig ^_^

Av Shira - 14 januari 2008 22:13

Nej, fy vad dålig jag är. x) Sitter jag här och bloggar en massa när jag borde gå och lägga mig och titta på Scrubs istället. Men när man väl har börjat skriva är det svårt att sluta, det är typ som med snus.


xD

Av Shira - 14 januari 2008 21:59

Jag har glömt bort att skriva att jag kan höra normalt igen! :)

Har gjort det i några dagar nu men glömde bort att informera världen om den väldigt spännande nyheten att jag gick till Dr och sköljde öronen. x)


Det var fan scary! De stack in värsta grova metall sprutan i öronen på mig och sprutade in en jewla massa vatten!  Sedan efteråt när jag fått tillbaka min hörsel på högra örat så kändes det som att jag fick världens super-hörsel! O_o Allting klingade så klart och ekade i min hjärna. Jag kunde höra mitt hår röra sig på min rygg!


Aja nog om det nu, nu vet ni iaf. x)

Av Shira - 14 januari 2008 21:39

Imorgon ska jag och Linnea göra en hemmagjord musik video till Marilyn Manson - Heart Shaped Glasses! :D Det kommer bli kung!


Någon som vet om man får en Embed kod genom att ladda upp videos på lunar? Tänkte att någon här kanske ville se den sen :) Annars så heter jag Lijalo på lunar ;)

I

Av Shira - 14 januari 2008 21:18

The Löfstrand is back ffs!!!!!!!

Haha, jävla hackers! Jag överlistade dem jävlarna så nu har jag mina konton i tryggt förvar. ^_^ Whoooot!

Faaaaaaaaan vad jag är bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards