Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Shira - 13 januari 2008 12:23

Bilddagboken har blivit hackad som ni som har bdb säkert redan vet.

Jag har då blivit utsatt. Både min bdb och min hotmail har blivit hackade så de är utom räckhåll för mig. Läste om en tjej, Sara, som också blivit hackad. Det hade skickats ut mail från hennes hotmail konto där "hon" erbjuder sexuella tjänster och där "hon" kallade sin bästa vän för hora och hackarna hade beställt porr genom hennes mail osv. KOMMER DET HÄNDA MIG NU??? Jag har redan kontaktat både bdb och hotmail, fick göra det genom mammas hotmail konto då jag inte kommer in på mitt eget. Jag hoppas verkligen att dem kan hjälpa mig!!! Jag blir galen om de börjar beställa varor med mina personuppgifter! FY FAN!


Funderar helt allvarligt på om jag ska ta bort alla mina användare överallt på internet när det här har löst sig. Kanske behåller bloggen bara...


Suck...

Ovido - Quiz & Flashcards