Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Shira - 27 februari 2008 19:12

Har inte hänt så mycket idag, har kollat på tv, tränat, diskat... Men Sheila och Frida kom och hälsade på en sväng. :) Kul att man börjar få lite mer besök iaf. Linnea skulle ju ringa men jag antar att hon glömde det. ^^


I övrigt så är läget ganska grått, orkar som inte bry mig om särskilt mycket just nu.


Om jag ska klara det så måste jag vara stark, men ironin är att jag bara är stark när jag är med dig.

Av Shira - 27 februari 2008 11:18

Lunch nu, den skiter vi i, som vanligt. Jag har haft en väldigt seg eftermiddag med etik som ämne men jag har suttit med Tove och snackat massa kul. :)


I helgen kanske jag ska dra med Linnea på pubkväll i Ytterån, får se om det blir så, det kanske dyker upp något roligare.


Jag undrar om det kanske är till det bättre ändå, med dig glider jag bara längre och längre bort från verkligheten. Jag vill ha tillbaka mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards