Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Shira - 25 februari 2008 11:29

Nu sitter jag här på skolan och snyggar mig i min nya kappa (<3), har nyss gjort ett matte prov i statistik och sannolikhet, jag hoppas, hoppas att det gick bra! Det var sista provet jag kommer göra förutom nationella så jag känner mig skapligt lättad. :)


What to do tonight? Har som inget att göra ikväll... Jag kan ju alltid sitta framför tv:n och vara tjock men det känns inget kul. Jag vill vara lite social idag men Linnea ska iväg på hemligt uppdrag och Sheila svarde inte när jag ringde så henne vet jag inte med.

NU RINGER HON UPP! :D

 Japp, då var det bestämt, jag och Sheila ska sitta och vara tjocka tillsammans ikväll. :) Mys...


Längtar så otroligt mycket till sommaren och allt kul jag och mina bruds och grabs ska göra då. <3

Ovido - Quiz & Flashcards