Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Shira - 9 februari 2008 15:57

Igår for jag in till stan för jag tänkte att jag skulle träffa Ronja från klassen. anlände på busstorget där jag träffade Maria och hennes kompis på SubWay, vi tog en buss upp till Lidl och gick på någon sugig fest där. Maria och hennes kompis for och jag stannade en stund innan jag bestämde mig för att dra jag också och på så vis fick jag inte träffa Ronja något. Fick skjuts med Stefan till Krokom på någon fest där jag i stort sett bara hade tråkigt så jag ringde Reko och fick skjuts hem till byn men väl här så ville Tommy ha skjuts till Krokom så jag hängde på för Rek ville inte åka själv. Sen när jag väl kom hem (igen) så hägrade världens huvudvärk i mitt huvud så jag slocknade direkt. Vette fan vad man ska göra ikväll, funderar på att bara vara hemma och ta det lugnt men det ska tydligen vara fest i Krokom ikväll igen. Orka det då? Kanske, nej.


Fuck it.

Ovido - Quiz & Flashcards