Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Shira - 17 februari 2008 19:07

Jag är fortfarande hos Jon. Igår gick vi upp på hans vind och skulle leta reda på något roligt och då hittade vi en låda med lego. ^_^ Haha, vi byggde en varsin borg och vi hade inte så stor lust att förstöra våra mästervärk riktigt ännu så vi ställde dem bakom dörren in till Jons rum. :)


Linnea var ju även här och vi tittade på Little Black Book, rätt ok film. Sen när vi skjutsade in henne till stan för hon skulle med bussen så stötte vi på en full Olle, en full Sheila och en full Frida. De åkte med oss till Shell och sen sparkade Jon ut dem :P Haha. På vägen hem åkte vi ut på isvägen och sladdade lite och hör och häpna: Jag körde bil! Haha, jag har inte kört sedan jag var typ 9 år så jag hade ingen koll som helst på vad man skulle göra men jag fick MVG av Jon iaf. Det var skoj :)


Ikväll ska vi på bio och se Sweeney Todd, (Johnny Depp <3) jag hoppas att den är bra, den har ju fått rätt bra recensioner iaf. Efter det lär vi nog dra hem till mig och bara vara.


Jag längtar efter mitt nya akvarium. <3

Ovido - Quiz & Flashcards