Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Shira - 19 februari 2008 12:59

Sitter och har matte nu med Tove och Jennifer, egentligen får man inte sitta fler än 2 i ett grupprum men vi charmade våran lärare Daniel så pass att vi fick sitta tillsammans. :) I det här rummet pågår för övrigt världens dåligaste humor framkallad av alla tre :P 

Av Shira - 19 februari 2008 11:33

Varför är allting så jobbigt just nu? Egentligen så är det inget som är särskilt jobbigt men jag vill bara bort. Eller jo, kuratorsamtalen är jobbiga. Han pratar för mycket om saker jag inte kan hänga med i.

Jag känner mig så tvingad till allt.

Varför kan inte jag bara få vara jag?

Av Shira - 19 februari 2008 05:01

Mjau. En ny dag.

Idag ska jag snack med skolsköterskan om att jag ska få andra sömntabletter och sånt. Lär väl ska snacka med kuratorn också men jag vill inte riktigt prata med någon av dem. Känner mig mer och mer obekväm med att prata. Dåligt. Får hoppas att det är något rolgt folk på skolan idag istället...

Av Shira - 19 februari 2008 00:10

Somnade någongång runt halv 6 igårkväll och vaknade kl halv 12 på kvällen. Sov inte så mycket men jag är pigg iaf. :) Jon har tillbringat min sovtid uppe hos Shirley, Sheila & Lee så jag vart lite förvånad att han var borta när jag vaknade. :P Nu sitter vi iaf bara och tar det lugnt, ska väl kolla lite på Jay Leno.


Se ya

Ovido - Quiz & Flashcards