Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Shira - 6 februari 2008 08:16

När jag kom hit på morgonen upptäckte jag att de har tagit bort vårat gamla fina kaffe och ersatt det med Nescafé, eller Näskaffe som en av mina lärare kallade det... Fy på dem. Jag vill ha vanligt kaffe.


I övrigt så har jag vänt på dygnet igen. Nu har jag varit vaken sedan kl 6 igår kväll. Fy fan... Men vad gör man inte för att ta sig till skolan, jag ska fan inte vara kvar här på IV ett år till. Man bemöts som om man är helt puckad. Egentligen så var jag ju bara lat i 8:an & 9:an. Och jävligt skolless...


Trött som faaan nu också. Jag vill bara blunda.

Kändes som om jag skulle spy på bussen.

Orka.

Fan.


När jag kommer hem blir det Death Note (<3) iaf och sen kanske jag går och lägger mig på en gång.


Jo förresten, en av mina fiskar har dött nu också. Min blåa platy, Stan. Och sedan dess har hanen betett sig väldigt annorlunda, skulle nästan vilja säga att han verkar deprimerad. :( Ska köpa en ny kompis till Kenny. Kyle & Cartman verkar iaf må bra. Cartman har slutat försöka hugga efter Kyle iaf.


Se ya.

Av Shira - 6 februari 2008 03:27

Har blivit helt galen i Death Note nu och jag hittade den här väldigt, väldigt fina videon! :) Den handlar om att L och Light är gays! x) Ni får ursäkta mig men är det något jag verkligen tycker om så är det pojke hjärta pojke berättelser, de är så vackra, och den här videon är ju lite extra fachinerande då L och Light är ärkefiender i animén. Jag älskar det! Mer bögar åt folket!


Älska L förresten ^_^ Jag är seriöst kär i en manga karaktär.

Ovido - Quiz & Flashcards