Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Shira - 11 februari 2008 10:02

Oh, btw, jag och mami var hem till Geir igår och tittade på akvariumet, LOVE IT! Med lite tur kan jag ha det hemma om 2-4 veckor. :) Gosh, vad nice det komme bli! Massa fina fiskar!

Av Shira - 11 februari 2008 09:39

Yes, yes, ni får en Death Note parodi den här gången bara för att jag garvar arslet av mig varje gång jag tittar på den. Kanske inte är så kul för er som inte sett Death Note men what the hell...

"OH HE FELL OVER!" Haha, det absolut bästa med den. ;)

Lägger upp en text på vad dem säger också:


L: HEY LIGHT! LET'S GET HANDCUFFED TOGETHER!
Light: Why?
L: BECAUSE YAGAMI SPELLED BACKWARDS IS "I'M A GAY"
Light: Okay
L: LOOK! SOME HANDCUFFS ARE - AHH! OH NO! SOME HANDCUFFS JUST MAGICALLY FELL FROM THE SKY!

Mello: Hey Near, let's be better than L!
Near: That's right! Together we can surpass L!
Mello: Oh No, Wind!
Near: Let's get handcuffed together too!
Mello: Hey Matt, come over here!
Matt: I can't.
Mello: Why?
Matt: I'm playing with my Wii!
Mello: You're what?
Matt: I'm playing with my Wii!
Mello: ...okay?
Matt: I'm leveling up my Pikachu! See?! That's my Pikachu!
Mello: OH HE FELL OVER!
Near: Okay. I'm going to play with my hair now. (music)
Mello: Okay, that's weird. I'm eating chocolate!

Light: So..We're handcuffed.
L: YES WE ARE.
Light: Now what?
L: LET'S JUST STAND AROUND.
Light: ...Okay
Matsuda: What are you two doin'?
Light: We're handcuffed to eachother.
L: YES WE ARE.
Matsuda: Why?
L: BECAUSE WE CAN.
Matsuda: ...That is so weird. Im'ma go jump off a building now. AAAH!
L: OH NO!...OH NO THAT'S TERRIBLE, THAT IS TERRIBLE, OH NO HE JUMPED OFF A BUILDING, OH NO!
Light: Yes he did.
Misa: Hello! I love you!
Light: Get away from me - YAH!
Misa: Oh no! Im'ma jump off a building too! AHH!

Near: I'm still playing with my hair.
Matt: I'm still playing with my Wii. Okay. I'm going to get handcuffed to you uys too. Okay, now
Mello: Oh No he knocked me over!
Matt: Okay. Now, we're all handcuffed to eachother YAY! Oh no the handcuffs fell! Now we can share. Let's get closer together.

THE END.

L: OH NO IT'S THE END OH NO!

Av Shira - 11 februari 2008 09:31

Dagens fråga: Varför gör jag saker som jag vet inte kommer ha något bra resultat?


Bara för att jag har varit vaken hela natten och haft så jävla tradigt så stal jag mammas oanvända hårfärg och färgade mitt hår mitt i natten. Eftersom att jag har haft närinpå svart hårr, permanent färg, så visste jag ju att den enda delen av mitt hår som verkligen skulle bli färgat var utväxten men jag tänkte what the hell och började smeta på och nu har jag svart hår med röd hårbotten ^_^ Yes, I know det var ganska dumt och antagligen inte så jäkla snyggt heller men jag VILL pröva vara rödhårig! (Bara för att alla verkar ogilla rödhåriga om jag ska vara ärlig.) Men det gör inte så mycket, känns rätt kul ändå och jag kan ju tona min utväxt svart igen närsomhelst. Tror faktiskt att jag ska ha röd hårbotten ett tag bara för att vara lite ful. ^_^


Höhö, se ya!

Ovido - Quiz & Flashcards