Alla inlägg under mars 2008

Av Shira - 11 mars 2008 08:24

Den här veckans video tackar jag Kenza Zouiten för, hon hade lagt upp den på sin blogg och jag tittade och jag älskade. De här killarna är för bra! xD

Av Shira - 11 mars 2008 08:17

School again. Vi har inte börjat ännu så nu sitter jag här med mitt morgon-kaffe och har trist. Tröttheten bara svider i mina ögon, fattar inte hur jag lyckats blivit så morgon-pigg nu då?! De senaste 2 dagarna har jag tillochmed vaknat före klockan! :O Iallafall så satt Linnea på min buss imorse så vi satt och snackade lite om den kommande helgen då Linnea och Erica ska fira sina 17-års dagar. Och jag är ensam 16 kvar. :P Haha, vilken liten fjortis man är!

Så till helgen blir det middag hos Linnea och sen vet bara gudarna vart det bär av. (fast jag tror ju inte på gud, hur ska jag formulera mig då? :/ )


That's it for now.

Av Shira - 10 mars 2008 21:22

Det blev inga platy idag för de i djuraffären var sjuka, stackarna. :( Och då var det ju ingen idée att köpa dem, vill ju inte ha svamp infektioner i mitt akvarium. När jag kom hem gick jag och Jon upp till Sheila. Där var Sheila, Linnea och Frida och vi satt och snackade en stund tills Frida & Sheila drog till Nälden och Linnea skulle guida dem till ytterån på skoter. Jag och Jon tog en liten promenad och nu sitter jag här och har precis photoshopat lite.


Det duger för idag, nu ska jag fika. Bye.

Av Shira - 10 mars 2008 14:03

Japp, då var skolan slut för idag och nu bär det av in till staden för att skaffa nya tillskott till fisk-familjen. :) Jon är hemma och väntar spänt. ^^ För övrigt har jag med mig en liten överraskning (utmaning) åt honom som jag tror att han kommer att gilla. :)


Shira

Av Shira - 10 mars 2008 11:03

Förmiddagen har förflutit. Har haft matte som är så jävla tråkigt, ibland skulle jag faktiskt hellre varit död. Mycket lättare så. Jag har iallafall suttit och snackat massa barndomsminnen med Maria. :) Fyfan vad mycket dumt man hade för sig då! xD


Det blir ingen lunch idag som vanligt, det är ännu för kallt. Till sommaren kanske.

Av Shira - 10 mars 2008 08:11

Så var man tillbaka på skolan igen. Känns rätt skönt ändå, bättre än att bara ligga hemma och sega. ^^ Sitter just nu och dricker mitt morgonkaffe i datarummet med lite people runtomkring. Efter skolan idag ska jag åka in till stan och förhoppningsvis köpa 2 st flickvänner till till fiks-Kenny. :) Hoppas att han blir glad och slutar trakassera sin nuvarande flickvän då.


Hey då.

Av Shira - 9 mars 2008 19:46

Dagen har varit rätt seg. Jag och Jon har bara legat och varit allmänt äckliga i min soffa och tittat på tv. Massa Miami Ink och nya LA Ink. Vi ska kanske följa med gamlingarna ut och gå med hunden senare och sen blir det sängen för nu är lovet slut och skolan börjar imorgon. :/


Se ya

Av Shira - 9 mars 2008 14:34

Shit vad jag har drömt en massa konstigt inatt. Jag drömde att jag gick runt inne i ett hus och skulle köpa en ny töjning till örat och en ny stav till labretten, Sheila skulle hjälpa mig att välja. Det konstiga var att alla väggar och sånt där inne var byggt av lego och på väg till kassan hade de spärrat av gången med en halvmeterhög lego-vägg. Vid den där legoväggen satt en kille från min klass och bara tittade på mig när jag klättrade över den väggen några gånger och jag tyckte att det var mycket pinsamt så jag gick där ifrån och gick mot skogen. Vid skogen träffade jag min gamla klasskompis Linda och vi gick längst en skogsväg och pratade om animen Death Note. Plötsligt så dök Linnea och Jennifer Jarnek upp och gick bedvid mig och Linda och på något konstigt sätt blev det en tävling om vem som kunde gå igenom skogen snabbast. Jag förvandlades till en manlig 80-tals rocker med långt blont hår och skinnjacka och skinnbyxor. Mina steg genom skogen var kraftiga och jag färdades mycket snabbare än någon annan genom genom skogen. Tillslut kom jag fram till en mycket brant backe, närmare ett stup. Jag hann inte se att det var där så jag störtade nedåt och när jag nådde marken så fortsatte jag att gå ändå. Alldeles i närheten fanns ett tjärn, typ ett sjunk-hål där en hand åt en död man stack upp ur dyn. Jag trampade vidare och rakt ned i tjärnet. Under tiden jag sjönk dök ett citat av någon upp i mitt huvud. Jag kommer inte ihåg hur det gick men det var något som "Jag dras ned i det svarta djupet" och plötsligt i min dröm kom jag på vilket tjärn jag var i. Min vän Erica har en pojkvän som heter Morgan och i min dröm så var det tjärnet som jag sjönk ned i samma tjärn som Morgans föräldrar hade drunknat i när han var liten. (Måste tilläggas att det var bara i min dröm som Morgans föräldrar hade drunknat där, i verkligheten har jag ingen aning om vilka de är.) Och sen vaknade jag.


Rätt störd dröm. Det roliga var att igårkväll frågade Jon mig "Vad ska du drömma om inatt?" och jag svarade "Ingentin, förhoppningsvis."


Se ya!

Ovido - Quiz & Flashcards