Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Shira - 22 mars 2008 13:19

I natt drömde jag att jag och ett gäng tjejer hade ett riktigt old school pyjamas party på bygdegården här i Trångsviken. :P Jag och Anna Löfgren skulle sova på en bänk där dagisbarnen hänger sina jackor medan de andra tjejerna sov lite överallt i bygdegården. Anna hade ett stor rosa väska som jag började kolla i och då hittade jag en mobil som såg jättekonstig ut och den var stor som en tegelsten. Jag började flippa med den och då började den ringa, jag svarade. I andra änden var Tove (min klasskompis) och hon frågade: "Varför har du Lindas telefon?". Tydligen så hade Anna snott Lindas mobil och nu för att jag svarade så trodde de andra tjejerna att det var jag som hade tagit den. Jag förklarade för Tove att jag hade hittat den i Annas väska och med ens så hade vi förflyttat oss till ett annat rum i bygdegården där en cat-fight bröt ut mellan Anna och Linda. Jag såg aldrig Linda i drömmen men jag såg Anna, och hon var arg. Sofia försökte stoppa henne från att bråka och alla andra tjejer stod runtom och bara tittade på. Då kom det några gubbar som försökte få dem att sluta bråka så de sa att vi skulle börja gå omkring i cirklar bara för att skingra tankarna. Alla började gå men jag och Linda satte oss ned på golvet och bara tittade på för vi tyckte att det var löjligt. :P Sen slutade den drömen och jag drömde en massa annat konstigt som var så förvrängt att jag inte kommer ihåg dem så noga. :P

Ovido - Quiz & Flashcards