Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Shira - 19 mars 2008 13:40

Mamma Pip simmar fortfarande runt i akvariet tjockare än någonsin och jag bara går och väntar på att de nya små bebisarna ska komma. Jag har räknat lite på tiden och kom fram till att om hon blev gravid av mina guppy hanar så är hon ungefär i andra veckan och då är det nog dags om ca 2 veckor men om hon blev gravid i affären har jag ingen aning när de kommer. :S


Snart klämmer jag na lite på magen så ynglena ploppar ut. ^^

Längtar!

Av Shira - 19 mars 2008 13:36

Idag har jag hemstudie dag och har fått så sjukt mycket arbeten att göra från skolan. Och så dum som jag är vaknar jag inte förrän 20 i 1 och då har jag redan förspillt halva dagen. Kl 2 ska jag och mamma in till stan och handla lite och känner jag hennes körning så är vi nog inte hemma förren vid halv 6 och då ska jag och Anna ses över en kaffe och då sen har jag inte mycket tid kvar av min hemstudiedag till att jobba med ämnena om jag genomför min gå-och-lägga-mig-kl-9 plan. Phuuu! :O


Ah shit, jag får ta med mig grejorna i bilen och arbeta påväg in till stan och hem. Något lär jag väl få gjort då.

Ovido - Quiz & Flashcards