Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Shira - 30 mars 2008 22:36

Det är lite synd att jag inte skrivit mer om mina fiskar här för då hade det varit lättare för mig att beräkna alla födslar. Hur som helst så ska mamma Pip (guppyn) ploppa ut sina bebisar vilken dag som helst nu så jag kanske flyttar över hanarna till det stora akvariet på Tisdag. Jag har köpt en hane till mina mollys också, han tillkom för ca 2 veckor sedan och jag misstänker att han har gjort en av molly honorna på tjocken för hon är väääldigt rund om magen. Plus att jag är rätt så säker på att min blåa platy hona är dräktig nu också. Hennes "prick" syns mer än den gjorde förut.

 *phu* det blir mycket bebisar här.


I övrigt så börjar skolan imorgon, fuck säger jag, jag vill ha mer ledighet. men det är rätt skönt att jag inte har så mycket på skolan att göra längre. Lite övning i matten och SO bara.

Ovido - Quiz & Flashcards