Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Shira - 27 mars 2008 00:00

Har varit hos Jon sedan i Måndags vi har varit på strandpromenader (mitt i vintern, jag vet) letat rötter till mitt akvarium, fotat några rådjur och sånt stuff. Vaknade hos Jon i morse och då hopp och studs åkte vi iväg Jag, Jon, Jons mamma & pappa & Cissi och barnen och grillade korv. Det var mys. :) Men Jon blev så bråttom av sig så direkt efter grillningen så for vi hem till mig och inte långt efter det så kom Linnea hit. Vi gick ut och gick långpromenad och sedan köpte vi chips och grejer och bara tjockade oss ett tag och tittade på lite olika tv program. Linnea avfärgade mitt hår som blev en blandning av rött-brunt-blont. Det såg rätt coolt ut men jag ville inte ha det super blonda i hårbotten så jag färgade senare hårbotten ljusbrun och nu ser det helt ok ut. Jag vet att det kanske inte är den typiska färgen man vill ha för det ser ut som en färgbomb som sprängts över mitt hår i olika färgslingor men fortfarande, det är rätt coolt. ;)


Haha nä nu babblar jag bara. Vi har skjutsat hem Linnea så nu sitter vi och tittar på Jay Leno Show och ska nog sova om en liten stund. Imorgon ska vi åka iväg och grilla igen fast med Linnea den här gången. :)

Ovido - Quiz & Flashcards