Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Shira - 4 mars 2008 12:50

YES! Nu är akvariumet hemma! Vi for och hämtade det hos Geir igår och det är så fint! :D Just för tillfället så har jag inte så mycket inredning till det så det står rätt tomt där i hörnet mellan sofforna men det kommer bli så jävla fint när jag har skaffat lite inredning och flyttat över mina bebisar till deras nya hem. Jag hoppas att dem blir glada. :) Jag har dock lite problem med filtret som bara lossnar från glaset och flyter up hela tiden, tänkte att jag kunde gräva ned den lite i sanden så den sitter där men jag vet inte om man borde göra det, någon som vet?


Anyway så är allt bara soft. Jag och Jon har det bra tsm, jag har mitt nya akvarium, jag har lov och jag har varit väldigt duktig med träningen den senaste veckan. :)


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske ska vara med flickorna lr nått.


Se ya!

Ovido - Quiz & Flashcards