Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Shira - 17 mars 2008 07:53

Helgen har varit rätt najs om än liiiite tråkig. I fredags så hade Linnea och Erica gemensam födelsedags middag med påföljande fest. Maten var as god och stämningen var allmänt trevlig men lite senare hamnade vi på något lustigt vis i Nälden där glas krossades, osämja uppstod och Jons ass blev rakat. :P Och jag fick rakningen på film! xD Youtube nästa!


På Lördagen for jag och Jon till hans systers lägenhet och tog det lugnt. Spelade monsterjam och singstar, kollade på film och badade med en nyfiken Sixten Blixten som tittade på. Haha, den där katten är tokig! men han är så söt. :)


På Söndagen spelade vi lite mer monsterjam och sen fördrev vi bara tiden på bästa möjliga sätt tills vi skulle hämta Cissi, Frida och Alexander på tågstationen. "Vad betyder supa???" Hahaha! xD


Ja helgen var helt ok. Nu är det måndag och jag ska inte på skolan för jag har blivit sjuk och vill hinna friskna till lite tills imorgon då jag ska på intagningsprovet på teaterlinjen på Vittra. Jag hoppas att det kommer att gå bra. Wish me luck!


Yo ^^

Ovido - Quiz & Flashcards