Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Shira - 12 mars 2008 22:05

Det blev inga platys idag heller! I övrigt så har jag spenderat dagen framför datorn, färgat Shirleys hår, lyssnat på nostalgi låtar med Sheila och Frida och sen har jag inte gjort så mycket mer.


Vilket tråkigt liv jag har.

Av Shira - 12 mars 2008 08:10

Fuck vad det snöar idag här uppe. Flingor stora som enkronor!

Det känns som att den här vintern aldrig kommer ta slut och det gör mig så depprimerad... Jag behöver sommar för att överleva.


Usch.

Av Shira - 12 mars 2008 08:04

Morgon kaffe på skolan, slår aldrig fel. ;)

Idag firar jag och Jon 2 år och 5 månader. Det känns mycket längre egentligen. :P Tyvär så lär vi nog inte kunna vara med varandra något idag. Lite mys i morse bara innan jag drog till skolan. Men vi ska kanske, KANSKE in till staden idag och handla hon platys. Det beror på hur Jon bestämmer sig för att göra för han är ju på radion nu på morgonen och jag förstår ju om han inte vill vänta inne i stan till kl 3. :/


G'day!

Ovido - Quiz & Flashcards