Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Shira - 31 augusti 2008 23:20

"Du har så lätt att stampa sönder när du väl fått in en fot.

Det är så lätt att kasta kärlek när den vackert tas emot.

Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå.

Det är snart en vecka sen du ringde så jag börjar nog förstå.

Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två.

Du har ett sätt att bara glömma när problemen tränger på.

Ett sätt att gömma mig för stormen när du vill och när du kan.

Ett sätt att glömma mig i regnet som om lilla jag försvann.

Du har så svårt att säga om jag ens betyder nått för dig,

jag räcker inte fram

men du har så svårt att vara ensam så du går till lilla mig...

Men en dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej."

Av Shira - 31 augusti 2008 17:24

I Fredags var det lite kalas hos Anna för att hon fyller år idag, så vi var där och drack lite bärs och sånt stuff men jag hade feber så jag åkte hem rätt tidigt, sry for that Annah. Igår var det meningen att vi skulle till Kvarn och se Halvarsson men det sket sig med skjuts så vi for till Mörsil istället och där var det rätt nice faktiskt :) Där var en ung charmör som stal några danser av mig medan bandet stod och rockade med sina peruker. Färna var pimp och bjöd på dricka och stuff. ;) Fast roligast var nog på hemvägen, jag minns att jag och Sheila bara satt och skrattade hela tiden men jag kommer inte ihåg åt vad och sen blev det fika med kokta ägg och knäckebröd innan vi la oss i Sheilas säng och tittade på Happy Feet och där någonstans slutade kvällen.

Skämmer ut sig som alltid gör man också...


Idag har vi (jag, Sheila, Shirley) bara legat och tittat på film, vi ska snart dra igång Sin City (<3) så fort systrarna har ätit.


Och så önskar jag Jon och Kron en härlig resa nu när de flyger iväg till Cypern imorgon. :) Och vad sa vi om det där med sms:et Jon? x)


Shira out

Av Shira - 31 augusti 2008 02:56

Ojojoj, lilla gubben, nu börjar du leka med stora ord.

Ovido - Quiz & Flashcards