Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Shira - 24 augusti 2008 23:36

Okej nu sitter jag här med ett slags känslomässigt breakdown. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara gråta och skrika rakt ut tills alla de millimeterna i min kropp som smärtar så mycket bara domnar av och jag tillslut kan få sova utan att tänka på allt skit som det bara blir mer och mer av hela tiden.


Läkaren tyckte att jag borde kontakta Barn & Ungdoms Psykiatrin, screw that säger jag, jag hatar när dom ska sitta där med sina genomträngande ögon och ställa obehagliga frågor som rör upp kännslorna så pass att man inte vill gå ut på några dagar och sånt skulle det väl bli hur mycket som helst av på BUP.


Jag har blivit ett jävla wreck sen det tog slut mellan mig och Jon, det var då det började.


även att jag är kär och jävlig igen men allt bara skiter sig som vanligt

Av Shira - 24 augusti 2008 16:57

Helgen har helt klart varit helskön. Fredagen var väl bäst, jag kommer fortfarande ihåg nya saker hela tiden :P Usch, man ska inte bli sådär full. Creeds till Andreas som stod ut med mig i bilen. ^^ Igår var vi på maggan och där var det väl lite halvdrygt fast det var ju roligt folk där iaf. :)

Det blev iaf en lyckad sista helg av sommarlovet. Skola imorgon då, jag hoppas på det bästa och efter det så möter jag upp Jon och åker med han hem och bjuder på fika lr något för han sticker utomlands typ samma dag som jag fyller år så han ville gratta nu istället. Och han kommer ha med sig terrariumet! :D Jag måste försöka smyga hem en majsorm utan att morsan märker något. ^^


Ikväll blir det film med Anton som har varit "försvunnen" hur länge som heslt, känns som att jag inte snackat med han på flera månader! :O

Det blir nice, har saknat dig Svampbob. :) <3


Shira Out

Ovido - Quiz & Flashcards