Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Shira - 12 augusti 2008 20:15

Jag vill färga håret!

Idag på jobbet fick jag stå i packen i stort sett hela dagen. aj,aj,AJ säger jag bara vad ryggen fick ta stryk och nu i efterhand bråkar benen med mig. Fattar inte vad det är för fel på dom.

Gick på en promenad i regnet med Josefine och snackade om allt möjligt som kan vara aktuellt i två tonårstjejers liv, sen kom Linnea och hämtade mig vid ICA. Att åka vespa med paraply var ju inte en hit direkt, nu är mitt fina rosa paraply helt åt helvete. Plus att Linnea (med flit jag lovar! ;) körde rakt igenom världens största vattenpöl så jag blev helt dränkt från vaderna och neråt så precis när jag kom upp till Shirley och Sheila så gick jag hem igen för Sheila hade inga brallor att låna ut.

PISS VÄDER, DRA TILL NORGE ISTÄLLET!

Ovido - Quiz & Flashcards