Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Shira - 28 augusti 2008 22:52

Det blev ingen promenad med Josefine, vädret är för dåligt och jag för lat. Istället gick jag upp till Shirley och tittade på "3:10 to Yuma" med henne och Stoffe. Tänkte först gå hem innan de började titta men jag ångrar inte att jag stannade och såg filmen, den var ju skit bra! Jag har fått en ny syn på Christian Bale som spelar den fattiga ranchägaren Evans, har aldrig riktigt gillat hans skådespeleri men han var grym i den här filmen! Russell Crowe är sig lik dock...

Av Shira - 28 augusti 2008 17:28

Idag fick jag träffa min teater grupp för fösta gången. Verkar vara bra tjejer men dom är lite blyga. fast det kanske jag också är, jag vet inte riktigt, whatev. Vi har iallafall fått lekt en massa lekar hela dagen typ, några 2:or var med på eftermiddagen också, bland dem Ronja. :) Slutade vid 3 så jag drygade runt på stan ett tag tills jag träffade Frida, gick upp på busstorget och köpte en varsin banan, sen for vi hem. x) Och nu sitter jag här och funderar på att laga någon mat. Mami jobbar eftermiddag så jag får fixa det själv, hade tänkt mig grillad kycklig med ris och curry, muuuums!

Får se vad som händer sen, kanske en promenad med Josefine men jag är så sjukt trött så får la se.


Shira out

Ovido - Quiz & Flashcards