Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Shira - 27 augusti 2008 20:14

Idag på skolan åkte alla 1:or och 2:or upp till ÖP hallen och skulle leka lekar och sånt shit, jag var med på dragkamp två gånger sen fick det vara nog. Vid lunch fick vi hamburgare, det var skit drygt att köa så Cherie som stod och stekte dem "smugglade" in till mig och Frida så vi kunde dra sen ^^ Drog till busstorget med Frida och Linnea där vi träffade världens bästa Maria sen for vi hem. Har lekt med Sheila ett tag, Tobbe kom också men nu är jag hemma för jag ska fan försöka somna tidigt för en gångs skull. Men först ska jag kolla på Batman! xD


Shira out


Jag hatar att få sånna här speciella kännslor för sånna där speciella människor. Nu vill jag bara att det ska dyka upp någon som man kan vara med utan att det blir en massa jävla problem hela tiden. Det är sjukt jobbigt att ha så mycket att ge men ingen att ge till. Det äter upp mig.


Kiss my eyes and lay me to sleep...

Ovido - Quiz & Flashcards