Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Shira - 30 oktober 2008 20:08

åh din snygga jävel!


Anyway, idag har jag jobbat och sen legat och slappat en stund tills Sheila kom och hämtade mig och vi for ut en sväng med Björn och Johannes och sladdade runt på lite olika ställen i byn, jag säger bara det, om ni vill känna på härliga sladdar, åk med Börnta ;) haha! Sen följde jag med Shirley in till stan och lämnade av Marcus som skulle på pingvinmöte med mystiska avsikter och nu är jag hemma och väntar på att te-mys Willy ska komma ner och hjälpa mig omformatera min dator. Du är bäst Willsa <3 :)

Klockan börjar dock bli lite mycket, vi ska hämta Marcus igen kvart över 10.


I helgen blir det halloween firande och bya-fest. Vi börjar imorgon med att åka in på Olers och kika på Mange Schmidth och bli äckligt fulla och odrägliga, sen fortsätter rövar livet på Lördag förhoppningsvis hos ICA Per som fyller år idag :) GRATTIS PER!

Ska man klä ut sig imorgon förresten? Till vad? Det enda jag har är teaterblod och en french maid dress... Orkar man ens klä ut sig? Vi får se.


Haha, jag såg dig nog din dåre ;)

Ovido - Quiz & Flashcards