Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Shira - 1 oktober 2008 23:45

Vad vet du om månljuset förrän du blivit söndeslagen undet det?

Och vad vet du om gryningen förrän du mött varje morgon med sömnlösa ögon?

Och vad vet du om solen förrän nån släckt alla ljusen?

Och vad vet du om att inte vilja vakna längre?

Vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?

Och vad vet du om hur hjärtat kan bränna för kärlek som inte kan dö men inte heller leva?


Hon kommer aldrig hit igen

Han kommer aldrig hit igen


Av Shira - 1 oktober 2008 21:41

En grej jag hatar med den här bloggen är att man inte kan lägga upp videos utan att ha en host. Alla som hamnar på youtube blir så vrång så jag har använt lunar som host för mina videos men tar ju flera år att ladda upp en video där så nu sket man i det då. Vill ta bort min lunar men har så mycket roliga bloggar där så jag vet ej...


Fuck it

shira out

Ovido - Quiz & Flashcards