Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Shira - 27 oktober 2008 22:04

igår var jag, sheila och camilla i stan och snurrade runt på lite söndags kul och bus
åkte runt och tutade på folk och förföljde killar vi trodde va snygga men visade sig oftast att dom va ruggugglor. for på både donken och max och köpte fanta och jag missuppfattade camilla helt när hon frågade om vi skulle köra driven: Camilla - Ska du ha en fanta? Braj å eller? xD haha!

Vi for och hälsade på Willy och Anton också och fick oss en tur i Party Onskan (en van) och tog en eller två söndags bärs. Vi blev stoppade av snuten också men det gick bra :) det blev en as skön söndag

idag har jag jobbat och ska få göra det imorgon också :) CASH!

även att jag har jag varit duktig och pluggat NK hos Shirley :) snart klar med uppgiften, YAHOO! Även att jag är cigg luder och diskade åt henne för ett paket ;) hehe
willy, anton och tobbe kom också men dom va tråkig och satte sig och tittade på film, huh

besluts ångest

Ovido - Quiz & Flashcards