Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Shira - 23 juli 2008 15:32

Jaja, jojo, det är då man gör väsen av sig va...


Är hos Sheila nu, the Löfstrand family ska till Ytterån och köpa pizza till middag :) Huwhuw, för vi är så sjukt nyttiga hela högen. Vettere vad som händer ikväll, lär väl ska vara med puppungen min. <3



Och vissa är fan helt fuckade i huvudet verkar det som...


Sheila är bäst i världen. (på kommando dock ;) )

Av Shira - 23 juli 2008 03:14

Hej min vän. det var länge sedan vi sågs. Jag har försökt att ringa - inget svar. Jag har nog skickat något sms ibland - inget svar. Och msn ekar tomt.

Har du glömt mig? Min syskonsjäl och tidernas bästa vän någonsin, kommer du ihåg att jag finns? Tänker du aldrig på att jag skulle bli glad om du bara ringde, bestämde en tid, tog en kaffe - med mig?  Vet du hur länge sedan det var jag såg ditt ansikte? 3 månader och en vecka, prick på dagen. Ska det vara så med oss? Vi som liksom alltid skulle vara trogna vapendragare för varandra. Jag vet att du är förälskad på riktigt nu, har funnit lyckan och en stabilare grund men varför måste jag räknas bort för det? Eller är jag bara en del av all olycka och det mörker du så bittert försöker att förtränga...?






Jag orkar ingenting utan dig... 

Av Shira - 23 juli 2008 02:57

Hallå bloggvärlden.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket.

Gick en promenad med mamma och Shirley. Sen for jag och Shirley och hälsade på Sara och Emil en sväng och efter det blev det familjemiddag, fast Sheila låg och sov. Jordgubbar doppade i choklad till efterrätt, mumma! :D


For till Nälden och var där i några timmar, kollade på en jävligt stygg film som jag tyvärr inte vet vad den heter men den var kung iaf! xD Träffade små söta kisse-bebisar också :)


Kom hem och kollade på National Treasure 2 med mami och nu sitter jag här med världens äventyrslust. Jag vill också ju.. :( Hitta skatter och lösa gåtor och pussel. Det kanske blir jag som upptäcker Atlantis en dag, vem vet? ;)


Shira out

Ovido - Quiz & Flashcards