Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Shira - 20 juli 2008 20:19

Jag har uppdaterat karet lite med en rot.

För tillfället har jag nu 2 scalare, 4 guppy, 4 platy, 8 neontetror och 2 ancistrus malar.

Av Shira - 20 juli 2008 02:07

Where are you my demolition man?

Av Shira - 20 juli 2008 01:52

Det är liksom... fucked up. Hur fan lyckades jag med det här? Och jag vette fan vad jag vill heller men jag säger då det att det börjar fan luta mer och mer åt det ena hållet. Det är nog rätt sjukt, fast det känns inte som det. Tillochmed Frida höll med idag om att jag inte borde göra såhär. >.< Fast hon har ju varit i samma situation själv, som det lät, så hon förstår nog. Hoppas bara att alla andra gör det.


Det värsta är nog att jag för det mesta bara känner mig helt apatisk. Säger till folk att jag bryr mig om dittan och dattan och verkar vara orolig och shiet över saker men innom mig känner jag ingenting. Visst jag bryr mig väl om vissa saker men bara till hälften, det kvittar lite liksom. Littegrann iaf.


Gårdagen var ju helt störd. Verkligen! Men på samma gång så jävla nice. :)

Ovido - Quiz & Flashcards