Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Shira - 7 juli 2008 01:18

Igår åkte jag, frida och Camilla ner på gatufesten i Sundsvall. Väl där träffade vi resten av gänget. Sheila, Sara, Emil, Nyman, Johan, Ante, Marcus och säkert några fler som jag glömt. Jag, Frida ocg Camilla drog en karusell och sen gick vi och tittade när Emil hoppade bungy-jump, den tokfan! :O På något mysko vis splittrades alla och jag och Camilla gick och ställde oss i en bankomat kö där vi fick stå i en halvtimma bara för att bankomaten stängdes PRECIS när det var våran tur! Damn... Fast penga-problemet löste sig ändå. Efter det samlades alla igen och vi gick och tog en öl men sen försvann alla igen likt förbannat så jag, Nyman och Macke gick och beställde vegetarisk annanas (^^) och sen gick vi och kollade på E-type! xD Den gamle gåben... När de andra inte syntes till så gick vi till en bar utanför området som hette typ KB eller BK, efter en liten stund dök gänget upp och då hade Marq och Andreas joinat också. Vi satt en stund och drack bärs. Jag och Frida raggade på killarna som jobbade i baren ;) Haha och jag bytte nr med en av dom i löfte om att jag skulle ringa kl 3 när han slutade jobba, han var sjukt snygg! :O Efter några bärs och några drinkar gick hela gänget till Barista, eller som vi sa: "Mysigt till 04:00" för det stod det på en skylt utanför ^^ Det hände inte så mycket där men någon gång efter 3 så ringde bartendern iaf och då var han alldeles i närheten så jag gick och snackade med han en stund. Han ville att jag skulle följa med och sova hos han men av vissa anledningar så ville jag inte det ^^ Men jag har iaf ett löfte om en sovplats nästa gång jag ska till sundsvall! xD Haha, ofta typ. Helt okänd människa :P När allt segnade ihop försökte vi ta oss in på Nymans hotellrum men den jäveln hade ju somnat och inte ens Macke som faktiskt skulle sova där tog sig in. Det slutade med att vi sprang runt i hotellkorridorerna och hittade tillslut en trång jävla tvättstuga där vi lade oss, jag, Andreas, Sheila, Marq, Frida, Jimmy och Macke, och där försökte vi sova då... Macke snarkade och drev alla till vansinne, vissa försökte ligga med varandra och jag låg mest och skrattade åt hela situationen. Och det kanske blev lite myyys... ;) Haha! Efter två timmar på det hårda tvättstuge-golvet hade vi iaf lyckats övertala Camilla att köra hem alla så då bar det av...


Kan lätt säga att det var hur sjukt jävla kul som helst och att jag MÅSTE iväg nästa år också! :D


Söt jävel :)

Ovido - Quiz & Flashcards