Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Shira - 11 juli 2008 21:01

Så var sommarjobbet över och äntligen kan man njuta av lite hederligt tråkig ledighet. Imorgon är det magasinet och jag ska få en platta import av min baby. :) Vette fan vad som händer ikväll, jag är pank och gäralaus (stavning?). Lär väl ska ut och snurra med Mummeldjuret.


Shira out

Av Shira - 11 juli 2008 20:05

Dammade in till stan med Sheila och gick på G3 där det var tänkt att vi skulle träffa Jimmy & Olle men Olle for och snurrade så mycket så vi var typ bara med Jimmy. Och Sheila fick ragg av en gammal gååb! xD När det stängde så träffade vi lite folk utanför och vi satte oss utanför subway en stund i väntan på bättre tider. Förflyttade oss uppåt och lekte busstorgare men vi drog och träffade Erica vid Mittuniversitetet och sen satt vi där utanför i evigheter på en parkering jag, Sheila, Erica, Marq, Andreas, Emelie, Andreas, Z, Robin och säkert någon fler som jag glömt. Några drog så jag, Sheila, Marq och Z förflyttade oss upp till någon lägenhet där Ericas polare var. Satt och kollade på lite youtube filmer och hade det allmänt trevligt/drygt men jag gick och träffade Andreas en sväng, det var så kallt ute så vi gick hem till han och låg och snackade i soffan till ungefär kvart i 7 på morgonen men så kom Färna och skulle skjutsa mig och Sheila hem så jag och Andreas gick tillbaka till parkeringen där dom andra stod och väntade. Stupade i säng här hemma vid 8 eller nått. Härlig kväll iaf. :)

Ovido - Quiz & Flashcards