Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Shira - 18 juni 2008 11:54

You are in vain

Take your life, take your life with cocain

But I am who I am

so I do what I can

when I can

but I can't really do a damn thing.


So fine, this day

All your problems is gone away

but tomorrow, when you wake up

all your problems are back to stay


Your life, a game

Turn it up, turn it up with cocain

And every time that you live

is the time when you feel

and the only time you heal


Tell me what it is and it would never be like this

a problem that we have in common

baby tell me what it is

it probably doesn't mean a piss

Rip my heart apart

Av Shira - 18 juni 2008 01:39

Åh jag vill ju ladda hem de utkomna avsnitten från scrubs säsong 7 men hittar ju inte dom :( När man väl känner att det är något man vill titta på så går det inte. Mitt filmtittande har liksom stannat av, jag har inte tid och det finns miljoner filmer jag skulle ha sett vid det här laget! :O Då är scrubs alltid bra att ha för det är ändå så pass lättsamt...


Livet på tuben rullar vidare. Jag och Therese ska göra en låt och hon kom på värsta raden idag: Ställ ej gods inommarkerat område, där ska Ronny få plats! xD


Aja whatev, jaghar bestämt mig för att skita i allt den här sommaren och bara ha kul. Jag orkar inte bry mig i kärleks pjosk längre för allt går för långsamt, jag behöver fart i mitt liv. Konstant.


Shira out

Ovido - Quiz & Flashcards