Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Shira - 12 juni 2008 22:44

Hej blogg.

Har varit dåligt med uppdateringar från min sida på senaste men jag har som ingen ork att skriva blogg. Det händer så jävla mycket hela tiden som tar upp mina tanke timmar och det resulterar i att blogg minuterna minskar.


Idag hade vi skolavslutning. Maria grät, hon säger att hon kommer sakna oss så mycket och att året gått så fort. Jag vet inte vad jag kände... Jag vet ingenting längre. Eller jo, jag vet att jag kommer träffa mina älskade flickor mycket mer för vi ska inte skiljas föralltid bara för att vi slutat samma klass. <3


Ibland känns det som att jag har begått mitt livs största misstag och att i nuläget är det alldeles försent att försöka reparera skadan. Andra gånger känns det som att jag gjort rätt men ändå är jag så vilsen. Kärlek är förjävligt. Jag bröt mig ur ett förhållande som inte fungerade längre och jag tror jag förlorade min bästa vän genom tiderna på kuppen. Det är det som gör mest ont... Ibland önskar jag så hårt att tiden kunde vridas tillbaka och att jag då kunde förhindra att jag slutade älska honom. Men sånt kan man ju inte styra...


Du behöver ju inte bli spydig och sånt skit om du läser det här. Det orkar jag inte. Håll dig borta bara, försvinn föralltid.

Ovido - Quiz & Flashcards