Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Shira - 26 maj 2007 16:42

Just nu sitter jag här och bloggar medan färgen verkar i håret, chansar på att jag kommer bli svart hårig även om det stod mörkbrun på paketet, men jag gillar mig som svarthårig, det enda dåliga är att denna färg tvättas ur så fort :/


Ikväll blir det cruising med Buss Johnny, våran älskade buss. det blir väl vi familjen och sedan några till inklusive Jon <3 Efter cruisingen ska vi till Sandra som fyller år, grattis Sandra!


Pew

Av Shira - 26 maj 2007 00:32

Idag for jag och mamma in till staden, det var egentligen tänkt så att jag inte skulle köpa något men så hittade jag ett par skor på Din Sko som jag blev total förälskad i.


Väl hemma så var Jon här, vi åt tacos och sen for vi och hämtade Buss Johnny i Järpen hos mormor och morfar. Efter det så skurade jag rent lite mer på balkongen *stolt* :D


Nu är Sheila här och kollar på Jay Leno med oss, ska kolla på lite spök videos på YouTube snart ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards