Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Shira - 24 maj 2007 17:35

Sommarkänslorna i mig börjar spira och jag känner för att vända upp och ner på alla mina dåliga vanor. Jag vill vara nyttig och till nytta på alla sätt och vis. Idag har jag varit någorlunda exemplarisk:


- Nyttig frukost istället för ingen frukost alls

- Tränat 2 ggr. Dock måste jag kalla det för en annorlunda träning för det jag gör är att slå på mp4:an och dansa utav bara helvete, men det funkar ganska bra. (Kan man ens kalla det träning?)

- Lagat mat till mig och mamsen. (Dock något vidbränd.)

- Och så till dagens största bragd: Jag har börjat med en hemmagjord "mini renovering" av våran balkong som är allt annat än gästvänlig, dagens första steg var att skura rent "balkong staketet". Men våran balkong är ganska bred och jag satt lika konstigt som Gollum så efter en tredjedel av balkongen (som är en ganska bra bit) fick ryggen för mycket stryk och jag sparar resten av arbetet till nästa gång jag har tid. Det var dagens nyttigaste gärning. :) *stolt*


Sommar, sommar, sommar, nu kommer du! :D

Av Shira - 24 maj 2007 09:29

Vem är du, du onda varelse som förlustat dig genom att radera mitt Irland engelska arbete från skolans dator? Träd fram i din fulla yngklighet så jag får rispa dig med kniven.


Helt seriöst så är jag pissed of just nu för att någon liten ynkedom till människa har raderat mitt arbete! Jag har mina misstankar om vem denna ynkedom kan vara då vi bara är ca 30 personer på denna skola. Som tur är så har jag skrivit en hel del på papper också så allt är ju inte för evigt förlorat men visst fan blir man sur över något sådant ändå??

Imorgon blir det till att åka in till skithålan (Östersund) till stad vi har och handla mat med mamma, hon dras med ett tillfälligt handikapp så hon behöver all den hjälp hon kan få. Och så ska jag få vara med min älskade Joni :D

Av Shira - 24 maj 2007 06:19

One night and one more time.
Thanks for the memories,
Even though they weren't so great.
"He tastes like you only sweeter."


Nya repeat låten i mitt iTunes. Brukar inte lyssna på Fall Out Boy men den här låten var fan bra :) Ska snart iväg till skolan, måste bara väcka Sheila först som vanligt ^^ Saknar min Jon. Men vi ska ju vara med varandra i helgen så :) Sandra fyller år så vi ska på hennes födelsedags fest.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards