Alla inlägg under juni 2007

Av Shira - 2 juni 2007 18:55

Min fin fina affich som satt i en busskur på frösön en gång. Jag har ju världens bästa pojkvänn så han stal den åt mig! Mohahaha! Och nu hänger den där över sängen :)

Av Shira - 2 juni 2007 18:46

Två halvsystrar har jag. Någonstans i Sundsvall. Ena är nyfödd och den andra kanske är upp emot 8 år nu kanske tror jag... Skulle vilja träffa dem någon gång. Äldsta av dem har jag bara träffat en enda gång...

Av Shira - 1 juni 2007 14:22

Idag har jag varit och shoppat lite på stan medan Jon var på skolan. Köpte en student present till Jon och nya Nemi till mig själv ;) Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska komma tillbaka, han är och tar upp gäddor med Hasse. Jag vill också fånga gäddor :D


Gäddor... Får mig att tänka tillbaka på för några år sedan då vi skulle upp och bada i Edetjärn, jag, Sheila, Mamma, Marcus och Linda tror jag det var. Iaf så är det nästan alltid varmt i vattnet där men Linda fick ju för sig att hon skulle gå ut på bryggan och känna på vattnet. Plötsligt hör man hur hon skriker gällt och en liten gädda som bitit sig fast i hennes finger flyger över bryggan! Vilken jävla tur Linda hade då att den inte var så stor! Blödde som en gris gjorde hon men såret var inte så stort.


Good times ;)

Ovido - Quiz & Flashcards