Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Shira - 3 juni 2007 19:56

I Onsdags natt, så kom Jon till mig, på Torsdagen så for vi in till stan och gick på Pirates Of The Caribbean - At Worlds End. Måste säga att ettan var bäst och tvåan var sämst. Men alla filmerna fångade förstås mitt intresse :) Efter bion så for vi hem till Jon och sussade. På Fredagen så gick jag på lite shopping medan Jon var på skolan, hittade en student present till Jon och köpte nya Nemi till mig själv, sen fick vi skjuts hem av Kron vid en tidpunkt som jagtycker var alldeles för tidig eftersom att jag inte hade shoppat klart men vad gör man när man har gratis skjuts? :) Senare den dagen så hade jag och Jon prick skytte tävling med luft gevär och luft pistol :P Vet inte vem som vann för det slutade med att vi bara lattjade. På Lördagen så for vi och plockade svamp med Jons mamma och pappa, sammanlagt plockade vi 5 kilo och när vi kom hem så upptäckte jag att jag hade blivit väldigt bränd om axlarna, aj aj! Vi for och fiskade en sväng där på kvällen också men gav upp ganska fort då vi inte fick någon fisk och det vakade nästan inget alls. Och idag har jag inte gjort så mycket annat än att jag åkt hem från en hel helg med min älskling Jon. Fick skjuts med Shirley och Stefan... Och nu sitter jag här och bloggar... Ska nog sätta igång med något pyssel snart för att sysselsätta mig lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards