Alla inlägg den 1 september 2008

Av Shira - 1 september 2008 22:41

För du är en sådan vilsen människa precis som jag.

Och jag vill krama om dig och stryka dig över håret och hoppas att jag talar sanning när jag säger "Allt kommer att bli bra."

Men hur ska jag kunna rädda dig när jag inte ens kan rädda mig själv?

Hur ska jag orka lyfta dig när mina ben viker sig under mig...?

Av Shira - 1 september 2008 21:25

Haha, tänka sig att jag någonsin skulle fastna för en Ken Ring låt. ^^ Men nu är det så att Ken Rings låt "Kelian" bara berör mig på något vis. Iallafall när barnet sjunger. Jag vet inte om det är Kelian som sjunger det men när jag hör just de orden vill jag plötsligt också bilda familj, få någon son och någon dotter och sådär.... Mysko vad musik kan fucka runt i hjärnan.


"Pappa ja jag vet du har din son

hoppas att han aldrig går ifrån

dig och mig och vår familj.

Min lilla prins, yo jag älskar dig"

Ovido - Quiz & Flashcards