Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Shira - 16 maj 2008 02:03

Jag har tänkt lite över det där med universum. Nu har jag läst flera gånger från olika källor att universum förmodligen expanderar. Say what? Hur ska det gå till då? Jag menar, om nu universum expanderar så måste det väl ha ett utrymme att växa på och vad är då det utrymmet för något innan universum når dit? Existerar det utrymmet? Det tycker jag att det borde om universum expanderar sig dit. Det är svårt att tänka sig att universum inte har ett slut. Jag menar tänk på det, förök föreställa er det. Ta en minut nu... Och nu när ni gjort det kan ni ju föreställa er att universum växer hela tiden istället. Vilket var svårast att föreställa sig? Det är ju egentligen samma sak men man ser det olika typ... Jag blir knäpp på alla dessa tankar jag ska försöka sluta tänka på det och sova nu istället. Gosh...

Ovido - Quiz & Flashcards